We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Severnica - zgodbe o odhajanju

by Čedahuči

• Streaming + Download

Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

name your price

• Severnica - Zgodbe o odhajanju
    Compact Disc (CD) + Digital Album

Album Severnica z desetimi novimi pesmimi pride na vaš dom v sešitem ovitku iz filca in vsebuje knjižico z besedili.

Hvala za podporo in naročilo!

Includes unlimited streaming of Severnica - zgodbe o odhajanju via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

Sold Out

Js in ti 04:20
Js in ti sva kot rit in srajca. Js in ti poskušava leteti. Ampak ljudje ne verjamejo v krila in vse močnejša je gravitacija in vedno, ko se dvigava od tal, naju vlečejo nazaj. Ker js in ti zbirava obzorja. Js in ti letiva v svojo smer. Ampak ta svet nam dela scenografije, v katerih se ne da zares živeti, ker vsakič ko mi zmanjka energije, vrnem se v najin svet. Js in ti in ti in js sva najin svet. Js in ti sva dobra za umret. Js in ti in ti in js sva najin svet. Js in ti sva dobra za umret. Ampak ljudje ne verjamejo v krila in vse močnejša je gravitacija ker vsakič, ko se dvigneva od tal, naju vlečejo nazaj!
Ko iščeš svoj način v svetu, ki poln je skomin, jaz vem kdo si. In upam, da nekje med hrupom in tvojo tišino jaz, se lahko izgubim. Ker vem, da besede so odveč in lahko v tišini sva dokler se ne zdani. In upam, da nekoč nekje se najini poti še kdaj križata. Vsak trenutek breztežnosti vreden je več kot zlato. Zdaj verjamem v to. Čas ne daje nam priložnosti, da vzamemo kaj nazaj, zdaj je vse kar imam. Ko pride jutro, greva vsak na svojo stran, kot sonce in luna kroživa. Čakam, da mine dan, da se v temi najdeva. Zvečer ... Ti povem vse brez besed. Ker vem, da besede so odveč in lahko v tišini sva dokler se ne zdani. In upam, da nekoč nekje se najini poti še kdaj križata.
Kako bo zgledal dan, ko od mene šla boš stran. Kaj naj delam sam, če zdaj vse v dvoje je. Nočem te izgubit, a moram poslušati srce, ki z ritmom govori: na Severu me čaka vse. Glejva navzgor, tam so še lepe stvari. Glejva navzgor, tam sva še jaz in ti. Nočem te izgubit. Povej mi zdaj, sploh prideš nazaj? V mislih bom s teboj, ko vrnem se bo vse kot prej. Glejva navzgor, tam so še lepe stvari. Glejva navzgor, tam sva še jaz in ti.
Severnica 03:38
Prašna je pot, ki pelje od tod in jaz gledam te, kako odhajaš stran. In vsakih sto let pride ta čas, ko ljudje od tod odhajajo drugam. In če res moraš iti stran od naju, iskat svoj notranji mir, upam, da si boš zapomnila pot, pot nazaj domov. In ko boš tam, iskala svoj novi jaz. Jaz ne grem nikamor, ker vem kdo sem. A če kdaj se odpravim za tabo, iskat svoj notranji mir. Zvezda, ki sije močneje od src, mi kazala bo pot.
Ljubo doma 03:49
Gledam na zahod. Občutek imam, kot da smo tam. In gledam na vzhod. Zdi se mi kot, da gremo drugam. Prazen je dom in tih gramofon. Odkar si odšla, le zame igra. Upam da tam, boš našla utrip mesta in blišč, svoj severni sij. Ljubo doma, kdor ga ima, pišeš mi iz sveta in ko vrneš se nazaj, ta hiša več ne bo najin dom, le kup lesa in beton, najin vrt bo tam zaman. V mestu luči, iščem tvoj vonj. Prazen je hrup, tujih ljudi. In upam da tam, imaš še svoj mir in da najin vrt še vedno diši. Ljubo doma, kdor ga ima, pišem ti iz srca in ko vrnem se nazaj, ta hiša več ne bo najin dom, le kup lesa in beton. Najin vrt bo tam zaman. Ljubo doma, kdor ga ima, pišeš mi iz sveta. Tam v vrtu sam bom stal.
Jutranja kava, miza za dva. Jaz pa že dolgo pijem jo sam. Davno sem jo že nehal sladkati, ker navadil sem se, da življenje je grenko. Ker kave vonj, ima vonj po tebi in ker kave vonj, ima vonj po tebi. Včasih sva znala se skupaj pogreti, danes za to mečem drva v peč. Ta hiša se stara, jaz staram se z njo, rad bi ob sebi še čutil lepoto. Ker tvoj dotik, celi rane in ker tvoj nasmeh, zaceli mi oči. Daj vrni se, nazaj domov, ker tukaj je srce. Sveča na oknu, nekdo je doma in sveže gazi so vdrte v tla. iz dimnika dim, pred hišo stojim ne upam verjeti si, da se vrnila si. Sveča na oknu, nekdo je doma in sveže gazi so vdrte v tla. iz dimnika dim, prižgan je kamin ne morem verjeti, da res si nazaj. Vrata se odpro, notri je toplo, ker tam si ti, kot sveča sredi noči. Roke se razpro, notri je toplo in jaz končno našel sem mir. Nazaj ...
Pelji me v svoj sen. Do svojega sam ne grem In pelji me, kamor greš. Nikoli ne, izgubi se. Ko drviš čez poljane, ko letiš čez gore in nebo se umika, veš da tebi le. In pelji me na planet, kjer ognja ni in ni nebes. Kjer veter ve, kaj je prav, kjer naju ni in ni držav. Lahko pokažeš mi vesolje in jaz poskušal ga bom razumeti. Lahko se dvigneva od tal in jaz letel bom s tabo, kamor greš. Ko drviš čez poljane, ko letiš čez gore in nebo se umika, veš da tebi le. Ko drviš čez poljane, ko letiš čez gore, jaz ležim poleg tebe, štejem konje le.
Jutro ne ve, da sam sem vstal in postelja ne, da sem brez tebe zaspal. Pozabil sem te kakor je prav. Dopoldne imam čas, za svoje strasti. Vseeno mi je s kom in kje si. Zdaj raje sam, grem skozi dni. Spet je večer, jaz spet sem nekdo, ki lunin sijaj ga vrne nazaj. Nazaj na poti, kjer sva bila in kjer je še zdaj senca najina. Čutim dotik, kot da si tu, ko se ozrem zavem se, ti spiš. Popoldne imam mir, s kitaro sva tu piševa pesmi in iščeva dur. Niso o tebi, ker mi ne pusti. Spet je večer, jaz spet sem nekdo, ki lunin sijaj ga vrne nazaj. Nazaj na poti, kjer sva bila in kjer je še zdaj senca najina. Slišim šepet kot da si tu, ko se ozrem zavem se, ti spiš. In sanjam: mesta, kjer sva "Js in ti". Pride večer, ko spet sem nekdo in lunin sijaj zdaj kaže mi pot, ki prej je bila prekrita s teboj in jaz nisem videl skozi meglo.Nov je korak, spet vem da sem živ in čutim, da danes mirno, mirno zaspim.
Je mimo leto 03:18
Je mimo mesec, mimo leto jaz ostal sem isti fant, ki tam na strehi pel je pesmi, da dobil bi tvojo dlan. Na dnu kozarca iščem srečo, pa ne najdem je tam notri. Mogoče čas je, da pozabim in se vrnem sam na pot. Začetki niso vedno lahki čevlji, kot iz svinca so, ker vmes pozabil sem, da sam si tudi, ko je kdo s teboj. Čas bolečino vzame stran, ker jaz ti nisem mogel dati vsega, kar si želiš. Čas bolečino vzame stran, stopi jo v spomin na čas ljubezni in skomin. Sem slišal, da si našla srečo. Upam, da dober je s teboj, da znal prižigat bo to svečo, ki jo nosiš ti s seboj. Veš tudi jaz sem našel punco, lepa je, kot si bla ti in pravi, da ima me rada. Jaz verjamem ji. Čas bolečino vzame stran, ker jaz ti nisem mogel dati vsega, kar si želiš. Čas bolečino vzame stran, stopi jo v spomin na čas ljubezni in skomin.
10.
Tišina 04:30
Čeprav imam rad besede, včasih jih ne rabim. Ker obstajajo ljudje in te tišine, ne pozabim. Pogled je kakor stih, dotik je lep, kot knjiga. V objemu se zgodi ves svet, v poljubu zgodovina. Mmmmmm. Kot čoln iz papirja si, ki spuščam ga na morje. Najlepša leta najina pošiljam v obzorje. Najtežje je spustiti dlan, pustiti, da odide in vsakič, ko se poslovim, dam zraven košček sebe. Upam, da si najdeš varen pristan. Da ti plime in oseke polepšajo vsaj kakšen dan. Naj ti valovi ohranjajo smer in ko prideš na kopno, bodi srečna še zame.

about

Zvezda, ki sije močneje od src, sije na nebu. Od 22. novembra 2014 je na voljo za brezplačen dolpoteg, hvaležni bomo tudi vsake podpore, saj s tem omogočate naše ustvarjanje.

Naj glasba pride dlje, kot samo do ušes, Čedahučiji.

credits

released August 18, 2014

SEVERNICA - Zgodbe o odhajanju
Produkcijska hiša Had, 2014
Posneto v studiu HAD v Ljubljani.
Produkcija: Blaž Učakar in Gal Gjurin
Končna zvočna podoba: Blaž Učakar in Gal Gjurin (Ljubo doma)
Gostje na albumu: Gal Gjurin, Jean Markič in Jan Misir.

license

all rights reserved

tags

about

Čedahuči Slovenia

Slovenian indie band Čedahuči.
Nova pesem 2022!
ČE KDO VE, KJE JE

Nova pesem, s katero se Čedahučiji vračamo na odre! "Danes zbral bom ves pogum in s srcem grem skozi zid!"

contact / help

Contact Čedahuči

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this album or account

Čedahuči recommends:

If you like Čedahuči, you may also like: